god dagens gott folk. Fredag idag.

-5201f1465dd8eab02d05404caa99285.png

god dagens gott folk. Fredag idag. Och jag står och jobbar på fysiken. Inte en kotte här nere. Men men. Sen ska jag hem och mysa gott i soffan kan jag ju tala om. Ni undrar säkert varför nämnas stackars hund ser så konstig ut på bilden. Hon har fått på sig en krage då hon har opererats den stackarn. Men jag måste ju säga att det ser rätt roligt ut. När hon går runder och inte kommer under bordet för att kragen är ivägen eller slår ner mammas prydnads katter som står på golvet. Haha. Hon är inte alls van vid den och ser helt oskyldig ut när hon stöter ner något. För söt hon är. Nä om man ska se trevlig ut igen då, fast det gör jag alltid. Haha. Trevlig fredag på er!


Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0