Måndag, ny start?

Jaa idag är det måndag och jag började dagen med en lång promenad med mamma. Gick fört ner mot stan och sen ner mot stranden och sen till stan igen för att köpa med oss bröd hem. Så efter promenaden blev det frukost hemma hos mamma. Var riktigt skönt att vara ute och gå idag. Och jag ska även börja spela fotboll igen, kanske. Jag ska helt ärligt säga att jag är lite smånervös för att gå ner till Wormos träning. Jag är helt ur form och jag ska börja på den värsta dagen också, fysträning inomhus. haha. Och jag vet ju själv hur det var när jag spela fotboll innan, då var det tufft vill jag ju lova. Så, om jag börjar idag så kommer jag ju typ vara död för dem andra har ju säkert fått upp flåset och jag har knappt nått flås. haha. Jag springer 20-30 minuter på bandet men det är skillnad att springa någon annanstans. haha. Aja, önska mig lycka till :)
Jag borde ju börja spela fotboll igen så att jag kan få ett hälsosammare liv iaf :P haha.
Nä nu ska jag plugga, har lite läxa till imorgon. Haha, säger man så när man går på högskolan? Läxa? Låter konstigt :P Sen ska jag träna...

Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0