Min vägg är lila

Helgen är slut.. Och det har till och med hunnit bli mars månad. Iaf i 56 minuter... Helgen, haha! SUCK! Fredag började med skola sen direkt till jobb, där mellan skickade Cammi och fråga om jag ville tura med henne viket jag glatt tackade ja till så efter jobbet var det snabba ryck vill jag ju lova. Slutade 20 och vi skulle ta tåget 21.15. Pappa var snäll nog och körde oss till tågstationen.. Haha men blev inget tura för vi missa båten för att tåget var 10 min försenat.. haha och vi orkade inte vänta på nästa båt. Vi kollade hur det såg ut på pubarna på knutpunkten och vad mina ögon kunde se var det bara småfolk som var där inne och jag kände mig gammal! Så vi tog tåget hem igen och mamma var snäll denna gången och hämta oss och körde oss hem till mig där mitt vin väntade! Emma kom också upp till mig och drickan åkte ner i halsen och varmde gott! Testade även en ny drink som bestod av flädersaft, Absolut Citron och 7-up. JÄTTE GOTT! Som saft, haha! Efter det begav vi oss ner till stan där jag "råka" smälla upp en stor summa pengar på Cosmopolitan och Xider. Dansa gjorde jag också och hade jävligt kul. Men fyyy vad jag inte mådde bra dagen efter. Och innan jag somna.. Det snurra så in i helvete och ett tag trodde jag att drickan skulle komma upp samma väg som den kom ner, men jag klarade det även denna gång. Så lördagen spenderades i soffan, sovandes! Och sen vipps var det kväll och då sov jag ännu mer.. Längesedan jag var så seg dagen efter kan jag tala om.
Mamma och jag har varit och handlat mat idag. Så nu är kylen och frysen full med mat så att jag kan klara mig hela månaden.. Dessutom hittade jag mig röda gummi stövlar :) Bra att ha nu ju när all snö håller på att smälta. haha. OCH jag kom även hem med lila färg så när jag kom hem vid halv nio, och efter att jag packat upp hann klockan bli nio så började jag tejpa i köket. Efter det började jag såklart måla.  Kvart i elva la jag penslen och den lila färgen som innan låg i hinken är nu uppe på min vägg. Mycket fint :) Imorgon ska jag måla andra lagret och sen hallen, fast den ska inte vara lika mörk som den är i köket utan den ska vara närmare lavendel då så jag har ju köpt vit färg också att blanda med. Jag måste ju bara säga att jag ÄLSKAR hur färgen blev i köket. Och jag längtar tills jag har målat i hallen och sen ska jag även gå ner och lämna in lappen till Landskrona hem för dem ska måla om i mitt rum om tre månader också.. :) Jag känner mig faktiskt duktig.. Ska måla vitt i köket imorgon också antar jag.. Åh, vad jag längtar tills lägenheten är som ny...LÄNGTAR!

Nu ska jag hälsa på min kudde... Imorgon ska jag luncha med mamma på Basilika...

Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0