Mina läsare..

Min statestik för antalet läsare bara blir högre igen. Kul :) Vore ju roligare om någon ville kommentera något. Men jaa allt kan man ju inte få. Hoppas det är kul läsninge, inte för att jag tror det men ändå.
Nu har jag varit uppe i 30 min för länge. Sängen kallar verkligen nu!

Ett öre för dina tankar
Postat av: Petra

Hejsan! Nej, jag läser ingenting för tillfället.. utan jag hoppade av utbildningen och den inriktningen jag valde och så ska jag söka in på nytt nu till hösten och hoppas på att den inriktningen ska kännas bättre.



Du har väl läst 1,5-2 år nu, vad tycker du om inriktningen och utbildningen så här långt?

2010-03-17 @ 11:56:06
URL: http://linnea84.blogg.se/

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0