Positiv men trött Sofhie en torsdag!

Torsdagen är här igen. Har varit i skolan. Bara jag och Helena som jobbade på arbetet idag. Gick väldigt bra. Skönt att vara två för det går mycket fortare då och inga konflikter uppstår. Så för er som har råkat se foton på mjölkpaket och på mina fötter, det är till skolarbetet :P haha.
Ska snart gå ner till bussen nu. Ska som vanligt jobba. Hade varit roligare att vara på träningen idag. Men får ta igen den på lördag när mamma kommer. Åhh Jag är sååå trött. Bara så ni vet :P
Hum, vad händer annars. Jaa just det. Jag försökte somna efter det sista inlägget ett i natt, men klockan tre kollade jag på klockan igen och tänkte lägga ett inlägg där det stor "Fortfarande vaken". MEn jag gjorde inte det. Men somnade till slut iaf. Dock jävligt jobbigt att ta sig upp ur sängen idag :S
JÄTTE fint väder i Malmö idag, här i Landskrona också :) Vårjackan var på idag, eller ja skinnjackan. Ska nog hämta upp min vårjacka idag påväg till jobbet. Tänkte jag skulle gå ner så kan jag lika bra hämta min jacka. Skickade ju tillbaka förra jackan för den passa inte mig, asså stilen så jag bytade till en lång jacka istället :) Hoppas den är finare:) Hum, hinner man sova 15 min? Lönt? NÄÄÄ!
Jag och Hanna skulle egentligen träna som imorgon men hon kan inte så jag får ta det själv, om jag orkar. Ska jobba haha två timmar imorgon också sen baka Chokladtårta :)
Trött och glad idag.. hum.. Hoppas bara det går undan på jobb idag. Så att jag får mycket att göra så att tiden går undan..Så jag kan komma hem och ta det lugnt..
Nästa vecka är det tenta.. Oförberedd? JAADÅÅ! Haha. Plus att jag ska vara klar med ett arbete på en planering som ska vara 2-3 datorskriva sidor lång. Men det fixar sig :) Måste bara hitta en barnbok. Aja, det fixar sig...

Nu får jag dra på mig min jobbtröja.. och promenera ner...

Hoppas att ni alla får en trevlig torsdag :) Solig och varm. Såg att det var typ 13 grader varmt när jag åkte hem :) Heeej dåå!

Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0