Remember Me

Måndag.. tråkiga jävla måndag.. Bara plugg idag. Tänkte att jag skulle gå ner till biblioteket men det får vi se om jag gör. Men plugga på gamla matte tentor ska jag göra iaf. OCh ikväll om jag hinner så ska jag träffa Emma och Cammi för att snacka om smurffesten. Men jaa jag får se hur långt jag hinner med tentaplugget..
Igår var jag och Cammi och såg Remember Me. SKA ALDRIG MER SE DEN! ALDRIG! Bra film men orättvist slut och jag var aldeles långrandig i ansiktet efter alla tårar som föll ner för kinderna. Det var som att öppna en kran. Men Cammi började tidigt. 2 minuter in i filmen öppnade hon sina tårkanaler. Sen fortsatte det så med ett ständigt gråtande. Det är en film man ska se själv och bara vill skrika av sorg och låta tårarna göra ögonen svullna. Jag menar fan allvar alltså. Det fanns nog ingen i biosalongen som inte hade släppt en tår innan eftertexten kom. Vi hörde till och med hur vissa grät och någon snöt sig precis bakom oss. Jag skaka i hela kroppen, ni vet när man gråter så mycket att man nästan chippar efter luften. Haha, jaa så pass var det. Jag brukar inte böla på bion, iaf inte när jag har sällskap med mig. Men igår gick det inte att hejda. Så NEJ, jag ska inte se den igen!

Plugget väntar..

Ett öre för dina tankar
Postat av: c

du är medveten om att vi med ganska stor säkerhet kommer att se den igen trots allt? haha, lipsillar är vi! :D

2010-03-24 @ 21:47:45
URL: http://lillac.blogg.se/
Postat av: Des

Wohoo, jag hittade din blogg :) Men eller hur anade man inte alls slutet. Sjukt coolt, men ja, sjukt sorgligt också :(

2010-03-29 @ 05:26:22
URL: http://dsomidessan.blogg.se/

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0