söndagarnas söndag!

Söndag idag. Fick min sovmorgon och jag gick till och med upp och rulla ner i morse när det började bli ljust för att jag skulle få kunna sova längre, och för att Kaj skulle sluta skrika. Haha. Så fort det blir ljust ska han börja "sjunga". Men det låter inte så vackert kan jag ju säga. haha.
Morgonen har varit lugn, jag har inte gjort för mycket, bara slappat. Och det fick mig att inse att just idag saknar jag en vän, eller föredetta vän? Jag vet inte. Suck..

Idag blir det tvätta. Först ska jag hem till mamma och pappa och äta :) Potatis och kasler gratäng! I LIKE! Sen sitter jag i valet och kvalet om jag ska eller inte ska fråga någon om något :P haha. Maby baby!

Nu ska jag göra mig redo för att gå hem till mamma och pappa..

Mycket trevlig söndag på er!


Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0