Söndagsmys

Goddagens. Då har man piggnat till igen och blivit människa kan man ju nästan säga. Efter att mamma och syrran varot här sedan tre till elva tolv typ så ringde jag Emma och då var dem påväg ner mot Joe. Men då var precis utanför min lägenhet och jag övertala dem att vänta på mig medans jag sminka mig och hittade lite kläder. Tog typ en kvart :) Jag är duktig på att vara snabb. Men kläderna var inga partykläder för jag planerade ju inte att gå ut. MEN, ett stort jävla MEN, så blev fallet ändå. Så där dansar jag på Tages i jeans och en vardagströja. HUM.. varm som ett as blev jag också. Haha. Nä helgen har varit kul och bra. Jag mamma och syrran hade dö trevligt och maten blev sjukt god. Speciellt Kycklingen! I LIKE!

Nu ska jag hoppa in i duschen för snart blir det bio i hbg med Cammi. Ha en mysig söndag på er :)

Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0