Sparris-soppa!

Första dagen med XtraVaganza har varit helt ok. Tror dock att jag är påväg att få min röda vecka för det var ju jäääävlen vad jag har varit sötsugen idag. Första påsen var INTE god, jordgubb. Att någon sa att den skulle smaka som milkshake är ju rena lögnen. Så dem ska jag byta till varm soppa istället! Andra påsen var helt ok, luktade nogat smakade choklad, för det var ju chokladsmak det skulle vara men ändå gilla jag inte den riktigt. KOnstig konsistens eller hur det stavas. Men jag sparar den till frukostarna. Sen nu har jag precis druckit varm sparris-soppa! JÄTTE GOD! Faktiskt. Inga som helst problem med att sörpa i sig den. Och mätt är jag också :) Så jag bestämde mig för att jag ska dricka en kall på morgonen och till lunchen och kvällen ska jag dricka varma soppor för det var godast och lättast. Kan faktiskt säga att efter träningen och efter soppan så har lite utan mitt sötsug släppt och än så länge känns det bra :)
Imorgon börjar ny kurs. Vi ska vara utomhus. Och så står där att man ska medtaga sig fika så jag vill inte skaka min mat där bland nya kursmedlemmar så jag ska faktiskt fika en banan. Så imorgon fuskar jag lite. Men sen pratade jag med mamma och då sa hon att jag inte är direkt 100 kilos överviktig så jag borde ju kunna äta lite frukt så jag ska nog handla hem mättande frukt som apelsin och banan som jag kan äta. Det är väl inte fel? Eller? :S Men annars, som det ser ut nu så kommer jag nog klara detta galant! Hoppas hoppas! Vill man så kan man visst?

Nä, nu ska jag duscha sen ska jag lägga mig och läsa hade jag tänkt..
Skriver ju imorgon och berättar hur det gick på kursintrot imorgon :) Spännande!! haha

Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0