Måndagen såhär långt :)

Haha, jaa då har man haft 30 minuters rygg och magträning. I min I Form premination ingår det att få en cd med olika träningsövningar och den första jag fick var mage och rygg. Så idag testa jag den och jag kan ju tala om att jag har sjukt ont i magen sedan träningen förra veckan men jag tog mig igenom avsnittet på cd-skivan ändå. Faktiskt. Och nu har jag ännu mer ont i magen. Min rygg är nog stark för där har jag inte fått ont än :S hum. Men nu känner jag min faktiskt duktig plus att jag ska på inomhusträning idag också. Och förresten, vad fint väder det är idag! Har balkongdörren öppen och det är ganska varmt ändå. Plus att det är rätt skönt att kunna vädra lägenheten utan att man ska frysa ihjäl. Har inte börjat göra vid på balkongen än eftersom jag måste hämta en sopkvast hos mamma och pappa först. Där är nämligen MASSOR av barr på balkongen. Haha. Så ska dit vid tre. Ska även hämta ett recept på köttfärspaj, viktväktarnas(!), hemma hos mamma och pappa. Mamma sa igår, när jag kom hem där och åt, om jag inte kunde bjuda dem på köttfärspajen snart för att den är så god :) Så tydligen är jag ju duktig på att göra den :) Så jag tänkte faktiskt att jag ska göra den själv idag för jag är sugen på paj. Och lite rivna morrötter till. Mmmm mmm mm! I LIKE!
På lördag kommer mamma hit. Pappa ska ha fotbollskväll eller vad det var. Så mamma ska komma hit vid tre och hela dagen är planerad! Hon kommer hit och vi ska åka iväg och köpa "golv" till min balkong, som jag nämt innan idag. Sen ska vi ut och gå en låååång runda! Så hoppas på fint väder. Efter det ska vi göra middag och jag hade tänkt bjuda på en Svampsoppa med vitlök! Låter sjukt gott, men så vill jag ha vitlöksbröd till, men jag vill baka det själv. Någon som har ett bra recept så skriv här! Till efterrätt så har jag dagen innan gjort en Chokladtårta. Hanna bjöd på den på nyår och jag blev helt förälskad i den så jag ska försöka ge mig på den :) Och dryck blir det VIN!! :D Kanske någon god drink som slinker ner också. Jag längtar faktiskt till lördag! Ska bli kul att umgås med mamma. Hihi, vilken mamma gris jag är! But i do nnot care! I Like it! Posten kom nyss med H&Ms Spring/Summer Inspiration 2010! Så ska kolla lite i den :) Och INTE beställa, bara titta!

Är på riktigt bra humör idag :)

Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0