min kondition suuuger!!

Tisdagen har också rusat förbi. Blev inte mormor och inte skolan idag. MÅdde inte så bra i morse så jag lå kvar i sängen. När jag piggnade till bakade jag en rabarbepaj :) Men innan jag åt paj åt jag soppa. Sen sprang jag runder i lägenheten och plocka lite tills det var dags för tisdagens stora thing. TRÄNING. Haha, jag hade dock inte lika mycket träningsvärk idag så det gick väl helt ok. MEN imorgon ska jag träna konditionen, intervaller på löpbandet imorgon. Så är det bara. Haha. Min kondis SUGER! S-U-G-E-R-!-!-! haha. Och snabb är jag definitivt inte. Men träna träna träna Sofhie!! Konditionen ska komma tillbaka!
Nu har jag precis kollat på Cougar Town (Vet ej hur det stavas så bara nicka och håll med) och ätit kvällsmat. En stor kopp Äpple & Kanel-te och två knäckebröd. Så nu ska jag snart sova, för imorgon SKA/SKALL/MÅSTE jag gå till skolan. SUCK! Längtar såå efter helgen. Nä förlåt, jag längtar tills denna kursen är över!!!

Nää, nu ska jag kolla tv i 20 min till sen sängen!!

God natt!

Ett öre för dina tankar
Postat av: Filip Lövenbalk

Ett litet tips, intervaller ger dig snabb återhämtning inte så mycket kondis. Löp långa sträckor i hyfsat högt tempo så ger det kondids ^^ lycka till.

2010-03-17 @ 17:20:48

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0