Då var man på väg hem. Har varit en hel...

Då var man på väg hem. Har varit en heldag i malmö. Först skola mellan 10 och 14. Sen bussen ner mot limhamn för en fika och massa prat med madde. Evigheter sedan man såg henne och pratade ut lite gjorde vi också. Kändes skönt. Sen nu är jag på väg hem. Dessvärre har jag träffat på det otrevliga väderet nere i malmö. Tråkigt nog blir det lite sol igen när jag har satt mig på tåget och redan är helt blöt. Men men, se glad ut ändå för det är jag ju ändå:-) mitt humör den senaste tiden har varit på topp och det känns härligt. Underbart! I like!:-D nu ska jag då hem och städa köket kanske? Så att vaktmästaren kan komma in och mäta vilken diskmaskin jag ska ha:-D stort smile på det tycker jag.


Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0