En solig och rolig kväll!

När jag har mens blir jag inte på så roligt humör. Jag blir sur och tvär, vill inte vara social alls och bara vara hemma själv. Men idag när Cammi skickade och fråga om jag ville, som hon uttrycker det, busa med hon och Josse så tog jag mig i kragen och tänkte vara social. Vilket var jävligt bra för det var jävligt kul idag. Först blev det in till Hemköp där de handlade pizza och läsk för att sedan ta med den ut till Saxtorp, in i skogen, ut till sjöarna med en blå filt under armen och katten i handen. Och som det alltid var förr när jag var liten så var det fest för fjortisarna där nere. Som vi skratta åt den stackars killen som gick runder och vingla. Men han vingla enbart när tjejerna såg han. När de inte såg på så gick han för fan rakare än mig som bara druckit läsk! Och vi som redan varit med under den tiden så att säga såg ju rakt igenom hans falska spel. Haha, men roligt hade vi åt det! När myggen och flugorna började invadera oss tog vi vårt pick och pack och begav oss hem till Cammi för Morris (Cammis katt) ville inte kissa ute i naturen :P Haha, sant! Så fastnade vi där och kollade på filmerna som gick på tv. Vi såg slutet på Om en pojke, 27 Dresses och en annan film som jag ej kommer ihåg vad den heter. Så tre filmer på två timmar kanske. Mycket skratt och mycket snack. Kul! :D
Efter det blev det en tur till MC där vi fick milkshake och sen bar det hemåt. Nu ska jag snart sova, ska upp om typ 5 timmar eller nått, kanske sex om jag drar ut på det ordentligt! Sen blir det hem till mamma och pappa IGEN (!!!) :S och på kvällen träffar jag Filip :) -Saknar dig!

För att kort summera kvällen så säger jag En solig och rolig kväll :)

God natt gott folk!



En bild på en av sjöarna! :)


Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0