Godmorgon. Då var det fredag. Tre timmar ...

Godmorgon. Då var det fredag. Tre timmar kvar av denna fredagen och sen imorgon är det 6 timmar till min helg börjar. Idag är jag sjukt trött. Gick och la mig 22 men mina grannar är typ döva och skruvar upp sin tv till max varje kväll. Så jävla jobbigt! Så sov lite dåligt i natt också. Men den kommande natten lär jag kanske sova bättre:-D idag kommer filip hem till mig. Vet inte vad som komma skall. Men mys blir det iaf. När jag slutar jobba ska jag sola, träna och sen hem igen och fixa och dona. Jag längtar till söndag så jag kan få sovmorgon! Jag är trött! Hoppas ni andra är pigga och är på riktigt fredagshumör!


Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0