Jag saknar Dig<3 och längtar tills Selma kommer hem till mig :)

Dagen idag har gått relativt fort tycker jag. Började med att jag och Filip låg och möt lite i morse för att sen göra oss redo för en tripp till Lund där jag träffade lilla Selma :) Bestämde mig där och då att hon ska få bo hos mig resten av sitt liv från och med vecka 25 :) Efter det kunde jag inte sluta le i bilen tillbaka till Landskrona. Jag och Filip tog en fika i stan och sen körde han mig hem då jag började mitt "pluggande". Boken är så jävla tråkig men jag har kommit en bit påvägen iaf. Ska ha läst klart till imorgon så jag lär väl få sitta uppe i natt och läsa.. Haha, men men. Nu ska jag ner och handla cigg och sen vidare bort till Emma och äta Paj tycket jag det ryktades om ;) Gott gott!
De senaste dagarna har varit underbara. Har varit med Filip sedan i söndag till idag och har varit väldigt mycket mys och bus.. Eller mest jag som har busat och retats lite. :P Haha! Stackarn!

Nää, cigg, Emma, paj, skitsnack! NU!

Ett öre för dina tankar
Postat av: c

OCH CAMMI!

2010-05-26 @ 21:43:33
URL: http://lillac.blogg.se/

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0