Lillördag?!

Nu sitter jag äntligen i soffan. Har städat hela dagen idag så nu är här rent och fint. Efter städandet hämtade Filip upp mig och vi åkte till ICA Kvantum för att inhandla till middagen. Blev köttbullar och potatis och sås! Och för första gången så lyckades jag med min sås som jag gjorde från grunden! Hemmagjorda köttbullar och hemmagjord sås! Filip gjorde det jätte bra med att pressa potatisarna :D SÅÅÅ GOTT! Nu sitter vi i soffan och kollar lite tv. MYS! Imorgon blir det jobb, hoppas på att sommarschemat har hamnat i mitt fack då! Sommaren börjar ju om typ två veckor för mig! Så måste ju veta hur mycket jag ska jobba etc.
Annars har det inte hänt så mycket mer idag.. JOO jag saknar min diskmaskin. Den envisas med att inte vilka komma direkt. Suck!!

Nä, nu ska jag vara social med Filip igen :) Mys mys!

Ha en trevlig lillördag på er :)

Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0