Måndagskvällsplugg! ;) haha

Ibland är det roligt att hitta på sina egna ord!
Sitter hemma hos Filip nu. Har svarat på en fråga på uppsatsen. Jeej vad duktig jag är då! haha. Bara tre kvar ;) Imorgon ska jag jobba på förskolan igen. :D Dem ringde innan idag och fråga om jag kunde hoppa in och jobba imorgon och på onsdag. Tacka bara ja till imorgon. Jag måste tyvärr sitta med uppsatsen hela onsdag och kände att det var viktigare just nu. Men imorgon mellan halv åtta och fyra ska jag jobba med barnen igen :D Ska bli så kul. Ska se om jag kan komma på något att göra med dem imorgon. Kanske gå på upptäktsfärd eller nått. haha. Fick beröm från personalen sist jag var där för att jag hade aktiverat barnen med en uppgift på rasten. "Det är inte många vikarier som gör det. Det är roligt att se." :D Jeej,. så glad jag blev:D haha. Det är då man blir sporrad till att göra fler saker jue! Man känner sig duktig liksom. Happy happy happy!
Nää nu ska jag och söt äta lite glass och jordgubbar är det tänk. Gott ska det bli :D Sen ska jag hoppa i sängen då jag ska upp jäääävligt tidigt imorgon. Men men pengar är pengar och barnen är ju för jäääävla goda så jag kan nog stå ut med att få gå upp halv sex imorgon :P haha!

Trevlig kväll på er :D

Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0