Mango is the shit!

Jag är heeeeelt slut nu. Har varit på träning, EasyLine heter det. Varannan steppbräda varannan styrkemaskin. Så ska man köra fullt ös. 18 stationen, 30 sekunder på varje och tre varv. Ger man då allt så är det fan jobbigt alltså. Jag är heeelt slut. Efter passet gick jag ut på löpmaskinen. Men orkade bara springa typ 5 min haha. Men jag tycker det är ok ändå :P
Har ju jobbat idag också och imorgon blir det fika i Limhamn med en kompis. Trevligt. Nu ska jag duscha, plocka undan och sen lägga mig på soffan. Hade varit så mysigt med sällskap men faaaan jag måste få ordning på lägenheten först. haha.
Hade med mig pappa idag också på träningen :) haha, han var helt förstörd den stackaren. Men kul var det iaf :) Nu ska jag bara få med mig mamma också. Nu är jag igång med träningen igen :) Skönt!! Får se om jag hittar mer tid till att träna denna veckan :S ahaa! Helgen blir utsatt!

NÄÄÄÄ, duschen.. och men mango :D

Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0