Roligt? En lördag? På jobb? Själv? NOPP!

Lördag morgon. Jag måste snart bege mig ut i detta tråkiga väder för att ta mig till jobb. Är inte ett dugg sugen på det idag då jag vaknade upp med magont! :( Så idag efter jobb blir det bara att ta det lugnt. Ingen bra vecka på månaden om man säger så. Uch..
Nä, jag får väl gå och borsta tänderna och sen börja traska iväg. Imorgon blir det jobb igen. Varför är jag inte pepp till detta? Varför är man bara pepp till det när lönen kommer??
Hoppas förresten att sommarschemat har slinkit ner i mitt fack.. Hade varit rätt bra om det hade gjort det.. Men man ska ju inte hoppas för mycket..
Nää, jobba jobba jooooobba!

Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0