Sitter på jobbet nu. Har precis städat h...

Sitter på jobbet nu. Har precis städat här och ätit lunch. Nu är jag jätte trött och jag har ont i halsen. Vaknade i natt och var helt borta. Jag var jätte varm och kände mig allmänt dålig. Men men det gick över som tur är. Igår var jag och filip hembjudna till mamma och pappa på grillat. Var jätte gott och trevligt:-D nu ligger filip hemma i min soffa när tar det lugnt och jag hade velat vara där men icke. Ikväll ska jag mamma pappa och syrran ut och äta. Fira morsdag idag ju. Annars blir det nog sängen tidigt ikväll. Imorgon ska jag börja på uppsatsen som ska vara klar till torsdag. Känns som att jag har massor kvar att göra men inte tillräckligt med tid. Bara jag nu klarar denna kursen så att jag kan få ett skönt sommarlov. Nu ska jag återgå till att vara trevlig. Ha en trevlig söndag alla.


Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0