Sur syrra med MINA kläder hängandes på HENNES kropp!

Asså min syrra är STÖRD! Jaa det är hon. Helt jävla galen och det är fan fel vecka att bråka med mig på. Jag kommer hem till mamma eftersom hon har bett mig komma hit. Vi äter och vi kollar på katter eftersom jag kanske ska skaffa katt :) Syrran blir helt till sig och tycker det ska bli kul om jag skaffar katt och så. Sen så går hon ner och ska byta om till fest. Hon drar över sig en tunika som knappt drar sig över rumpan och tror hon ska använda den som klänning. Visst gör det men sätt för fan på dig strumpbyxor liksom. Men jag säger inget utan bara frågar om hon inte ska ha något under. Hon får ju ta på sig vad hon vill men jag får tycka vad jag vill också och vill hon höra min åsikt så får hon ju för fan tåla det också! Sen går hon ner igen. Det plingar på dörren och hon skriker kom in! Men ingen öppnar så jag reser mig för att öppna men då hade syrran redan hunnit komma upp och står halvt och gömmer sig för mig. Jo då har hon satt på sig min 500 kroners festjacka, sån skin korta armar jacka ni vet. Jag tycker om den jätte mycket men jag lånade ut den till syrran för typ några månader sedan och jag har inte fått tillbaka den än! Så nu ser jag att hon har den på sig och jag vill ha hem den så jag kan tvätta den och kanske till och med använda den själv någon jävla gång. Dessutom tycker jag inte om att låna saker till henne för de kommer alltid tillbaka söndriga. Så jag sa till henne att hon inte fick låna den av mig och det blev ett jävla liv på henne. Tydligen så har jag förstört hela kvällens fest för henne nu. Vadå? För ett jävla plagg som hon inte ens har frågat om hon får låna av mig idag? Sen bara slank det ena efter det andra ur hennes mun. Jag var en fet subba! Haha, säger hon som är 10 kilo tyngre än mig. Och sen kom en massa annat och jag svarade bara tillbaka med att skratta och det blev ännu värre. OMG! Jo jag sa till henne det med att hon var 10 kilo tyngre än mig så hon hade inte så mycket att säga om det. Men shiiiit! Vad är problemet? Skaffa dina egna jävla kläder någon jävla gång. Sen är det ju inte så jävla konstigt att jag inte vill låna saker till henne för sen lånar hon ut det till sina kompisar och sen får jag inte se kläderna mer eller så kommer dem tillbaka söndriga! AHAAA! Jaaa, jag blev jääääävligt irriterad, jag tycker inte hon har rätt att bli så sur på mig faktiskt!

Nu är det uppdrag Lugna Ner Mig!

Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0