Träning ger resultat :)

Då sitter man med en skål gröt. Har varit och tränat idag. Blev först uppvärming 5 minuter på cross nått haha och sen spinning 30 minuter och sen springa 5 minuter. Under spinningen förbrände jag 202 kalorier. Tyckte dock inte att spinningen var så jobbig. Så nästa gång ska jag gå på ett längre pass :) Annars idag har jag inte gjort så mycket. Har varit nyttig med maten iaf. Åt en stor frukost med mamma, med grovbakade bullar, ägg, actimel och te. Sen en tacopaj till middag, gjord efter viktväktarnas recept, sjukt god och nu till kvällsmat en skål gröt :) Ställde mig på vågen i morse, jag har gått ner ett kilo till :D Så nu är jag under ett utav sträcken :D Nio kvar att bli av med :D Sen kan jag vara ganska nöjd.
Nu ska jag bara äta upp sen ska jag duscha. Imorgon får jag också en sorts träning fast på skoltid, vi ska simma
:(

Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0