Träning, träning och magträning!

träningen avklarad.. Blev som sagt först sol 20 minuter. Sjukt varmt och helt röd i ansiktet blev jag. haha. Sen snabbkörning till det andra gymmet för att träna Esey Line 35 minuter och direkt efter det blev det spinning 30 minuter och sen efter det sprang jag i tio minuter, snabbt :D Och efter det blev det lite magövningar. Känner mig ganska duktig nu. När jag kom hem kokade jag havregrynsgröt som jag precis har ätit. Jävligt gott efter en träning kan jag tala om! Nu blir det slappe för hela slanten. Ska gå och lägga mig i tid idag. Ska upp tidigt, har en del att fixa och sen någon gång efter två kommer Filip hit och myser med mig. Kanske blir en sväng på slingan eller järavallen. :) Annars har vi inget annat speciellt inplanerat än. Men mysigt ska det bli :)
Nu orkar jag inte skriva så mycket mer.. sååååå, ni klarar er väl? ;)

Ha det fin fint!

Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0