Ge mig tid!

Vaknade upp i morse av att personen bredvid mig redan var vaken. Haha. Sovmorgon? huuum, går att diskuteras ;P Blev lite utav en mysmorgon sen fick jag göra vid mig och traska hem till mormor och morfar. Var allt för längesedan jag var där och hälsa på. Tycker det är roligt varje gång att komma dit. Tog ju med mig mitt nybakade bröd och mormor hade tagit fram och värmt son sista hemma gjorda leverpastej. SJUKT GOD!! Och mormor vet om att jag älskar den! Så när hon sa att hon hade tagit upp en leverpastej så sken hela jag! :D Sen fick jag med mig resten hem för mormor skulle ändå göra mer :) HAPPY!! Så det ska jag och filip gotta oss på antingen senare idag eller till frukost imorgon, på resten av mitt bröd då såklart :P

Igår bakade jag ju som ni redan visste, sen blev jag hämtad vid Posten i landskrona typ av Tias, Filip och Lina. Iväg och handla och sen hem till Tias och Lina. Grabbarna gjorde mat, Lina hängde upp tvätt och jag bara satt. haha. Men det var trevligt, god mat och gott sällskap! I like! Sen hem till Filip och kolla på en film som heter Stay Alive eller nått. Och det var fan rälig asså. Haha tur jag inte var själv ;P

Filip kommer och hämtar mig sen och då ska vi iväg och handla lite mat och sen hem till han och mysa och ha en allmänt trevlig kväll :) UNDERBART!

Livet är bara helt underbart ibland, ge mig bara tid..

Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0