Näsblodardagen med inslag av hamburgare för 109 kr

Då drar det mot sitt slut. Onsdagens slut då alltså. Om rättare sagt två timmar så är den över. Dagen började med att jag försov mig, sov dåligt i natt och när jag väl somna så sov jag. haha. Påväg till Malmö var jag stressad hela tiden. Men hur stressar man på ett tåg liksom. Men jaa. Innan vi kom in i Malmö började jag känna att det börja rinna från näsan. Torkar och ser fullt med blod. Trevligt! Eller inte! Jag stressade ut blod från näsan. haha. Sen sprang jag till lektionen som jag var en timme försenad till. Knappt pinsamt. Klassen redovisade förutom vi för vi ska ha vår utomhusdag, som vi ska redovisa om, på fredag. Så vi ligger lite efter men det går ann. Efter skolan åkte jag ju som sagt in till stan och handlade en dagbok. Efter det fick jag sms av Cammi som undrade om jag ville promenixa med henne så jag gjorde mig redo för en promenad. Först ner för att hämta hennes paket och sen hem igen, hämtade penga för att sen promenera ner i stan. Skulle ta något "litet" att äta. Blev en 109 kronors hamburgare på Speakers Corner. Fruktansvärt god och jävligt mättande! Men när vi sen höll på att frysa ihjäl så begav vi oss hemåt igen. Var en härligt kväll men mycket snack! Lite utav en Girls night out typ. haha fast tidig kväll...

nu blev inlägget helt försenat.. Kajsa hann logga ut innan jag fick säga hejdå och tiden bara sprang iväg.. haha.. Mamma ringde och snacka ihjäl mig :P
Snackade lite om min nya kise :D

Nää, nu ska jag soooooova! Heelt slut!
God natt!

Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0