Vars en sådan åt jag och cammi igår. Sjukt...

dsc00477 (MMS)

Vars en sådan åt jag och cammi igår. Sjukt jävla god måste jag påstå faktiskt. Men sjukt dyr men ändå. Den var jävligt god! I like! Sitter på gymmet nu. Folket börjar droppa av här och jag har inget kvar att göra känns det som. Är helt slut och har varit sedan jag kom hit så jag har försökt hålla igång hela tiden. Vilket jag har gjort till nu men nu är jag övertrött och huvudvärken börjar banka sig fram. Inget trevligt alls. Mamma kommer och hämtar mig sen bara för att jag ska komma hem fortare och kunna lägga mig i tid. Som jag kommer decka när jag kommer hem. Förhoppningsvis. Saknar filip idag också. Men ses ju på lördag. Då blir det grillning hos mamma och pappa. Eller beroende på hur väderet blir. Men mat blir det hos dem iaf. Sen söndag jobba igen och sen ut och äta. Morsdag ju. Måste komma på något bra att handla till henne. Eller så bakar jag:-) får se. Nä nu ska jag ta en sväng på gymmet och kolla läget.


Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0