Dagens aktiviteter!

Då är man hemma igen :) Var i skolan först för en föreläsning! Och jag börjar fatta vad fotosyntes är för något nu :) Jeej! Efter skolan gick jag snabbt upp i lägenheten och bytade om till träningskläder! Och nu har jag nyss tränat! Gick ganska gra faktiskt! Känner träningsvärken iaf! :P Nu ska jag göra minicupcakes till mammas kalas! :) Skickar nog in en bild sen :)

Träningen bestod idag av:
Rodd 6 minuter/1300m
Styrketräning:
4x15 benpress
4x15 bänkpress
4x15 hyperextent.(rygg)
4x15 bröstdrag
4x15 magövning på pilatesboll

Vikter och sådär skriver jag inte ;)

Nu baka! Sen kommer hjärtat!!

Ett öre för dina tankar
Postat av: Helena

hahahaha kunde inte låta bli att skratta när jag läste ditt inlägg, vilka minnen som kom tillbaka när du skrev om fotosyntes:P Underbart!!!!!

2010-11-17 @ 22:28:42

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0