Jej jag har ny telefon. Beställde den igår...

Jej jag har ny telefon. Beställde den igår vid tolv och fick den idag strax efter fyra:-) om jag är glad;-) det blev sonny eriksson x10 mini. Jag är kär. I min mobil och självklart i filip<3 jag glömmer dig inte hjärtat! Idag har det inte gjorts allt för mycket. Var hos malin ett tag idag. Eller ja hon hämtade upp mig elva och tre begav jag mig hemåt. Som vanligt när jag är där springer tiden iväg. Efter det åkte jag hem, tvätta, hämta mobilen och hem och åt hos mamma och pappa. Sen kom filip:-D och nu är det läggdags. Han sover nog redan eller så andar han väldigt tungt. Ska väl också försöka sova. Upp tidigt imorgon till skolan. Suck. God natt!


Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0