Lillördag :)

Onsdag och lillördag idag. Idag ska jag hem från Filip :S Och idag ska jag till Hbg med Cammi och kolla på TrashQueen på The Tivoli :) Blir nog en liten drink till det också :) ska bli kul faktiskkt :)
Vaknade typ nyss dessutom. Gick och la mig tidigt med Filip och sov länge :S Hum.. Men men.. Det regna som faaan innan och det gillar jag :) Jag tycker det är mysigt att ligga i sängen när det regnar så mycket :)
Blev ingen skola idag.. Vi sköt upp det till fredag istället!
Haha denna kursen har varit såååååååå tråkig! Det jag har lärt mig av denna kursen är iaf vad Pedagogisk dokumentation är iaf. Det är ju alltid något! Jag är iaf skit rädd för nästa kurs. Jag kommer inte ha tid till något annat än att plugga. No är inte min grej och tydligen är det en massa om molekyler och grejer. Kan bli riktigt intressant :P Haha.

Jag drömde en jävligt konstig dröm i natt. Eller en hemsk dröm. Kommer inte riktigt ihåg vad men det var inte roligt iaf. Jag vaknade av att jag låg och grät i sängen. Och de delarna av drömmen som jag kommer ihåg har hänt och har varit jävligt hemska. Uch, drömmar som jagar en.. Aja..

Nu ska jag göra vid mig hade jag tänkt :)

Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0