Lördagsnöjet nummer ett!

Hjärtat är på kalas. Jag valde att inte följa med för att jag ska sitta och plugga en lördags kväll.. Aja. det är sofhie i ett nötskal...pluggar de sista dagarna innan arbetet ska vara inlämnat. huuum.. aja.. men med press pluggar jag bäst :)
Men det är TRÅÅÅÅÅÅKIGT!!!

Igår blev det en bra dag. Efter jobb iaf. Vi åt och drack på Speakers i Landskrona. God mat! och gott vin :D Tack för det hjärtat! Blev lite skitsnack också sen var alla i sällskapet jätte trötta utom jag :S Dem hade ju gått upp tidigt på morgonen och jag hade typ sovmorgon till 8 så jag var ju aningen pigg :P haha. Så vi lyfte på hatten och tackade för oss vid elva tiden kanske.. Så när jag och filip gick hem gick folk ner i stan :P haha. Idag har vi inte fått mycket gjort. Bara slöat hemma hos mig och nu är vi hos Filip. Vet ni... när jag ska till filip har jag i genomsnitt 4-5 väskor med mig. Hur faaaan är det möjligt? En transportväska med Selma i, en datorväska, en väska med smink och andra grejer, en väska som jag har almenacka(vardagsväskan) och sen en kass med tvätt som ska tvättas hos Filip :P GAAAAAAAAALET! Men lika bra, man vet ju aldrig hur länge jag stannar här denna gången. Dem andra gångerna jag har sagt att jag inte ska stanna så länge har jag stannat halva veckan och tur är ju då att jag har mina kläder med mig som jag tvättar här. Haha..Iaf, det börjar bli lite jobbigt med att springa upp och ner med dessa jävla väskorna i mina trappor :P haha.
Nä nu ska jag plugga!

Ha det fin fint :)

Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0