Lyckan, kärleken och meningen med livet



Det var filmen vi såg igår. Och jag måste ju faktiskt säga att det var en av de bästa filmerna jag har sett i mitt liv. Jag ÄLSKAR filmen. Och självklart grät jag mig igenom filmen fast att den inte var så sorlig men där var vissa saker som var känsliga för mig. Nä, den är helt klart värd att se.
Hade jag också haft bra med pengar hade jag velat göra en liknande resa. Ett år, tre länder! Inte för att hitta mig själv, jag vet vem jag är och vad jag vill ha ut av livet. Men jag vill uppleva andra länder. Lära mig fler språk. Njuta av de olika ländernas maträtter och liv! Uppleva de andra ländernas kulturer. Sen hade det ju inte varit helt fel att bo i det huset som Liz i filmen gjorde! Hade inte alls varit helt fel :P Haha! Jag råder er att se den!

Efter bion åkte jag hem till Filip. Han hade lämnat dörren olåst så att jag skulle kunna komma in. Meeeeen!!! han  hade inte kollat så att dörren var ordentligt stängd för när jag kom hit så var dörren öppen och Filip hade tagit med sig Selma hem. Jag blev skit rädd att  Selma hade smitit ut, men icke, hon låg uppe på ovanvåningen med Filip och sov. Det var så skönt att krypa ner i den värma sängen hos Filip som redan sov gott :P Jag somnade ganska snabbt jag också.

Idag borde jag skriva på uppsatsen så jag får väl göra det då... huumm..! TRÅÅÅKIGT! Men det måste göras!
Längtar tills Filip kommer hem igen!

Hoppas ni alla ha en bra start på veckan :)

Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0