måndag

Så ja, helgen är över. Den har varit ganska lugn. Var ju på läger torsdag och fredag, sjuuuuuukt trött var jag efter det. Helt slut på fredagen och lördagen och jag mådde inte särskillt bra heller. Söndagen blev det bättre men var på dåligt humör hela dagen. Stackars Filip säger ju jag :P haha. Blev hem till mamma och pappa för att äta middag. Innan middagen blev det Funky Kidz igen :) Sen efter middagen blev det simskola. Första gången och jag kommer med alls säkerhet att trivas där :D
Idag blir det att jobba som receptionist. Ska bli helt ok faktiskt :)
Annars idag så har jag farit och flängt och är på väg hit och dit känns det som.

Mamma fyller år idag också så får ringa henne efter att hon har slutat jobba och gratulera henne. Men innan dess ska jag träna!

Ha en bra måndag alla!

Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0