Sitter på tåget på väg till malmö. Helt sl...

Sitter på tåget på väg till malmö. Helt slut är jag. Jag bara reste mig från sängen och drog på mig kläder och borsta tänderna och stack till tågstationen. 15 min sen var jag färdig. Idag står det i mitt horoskop att jag kommer få en intensiv dag med mycket att göra men att det kommer avslutas bra sen framåt kvällskvisten. Och det stämmer ju exakt. Jag ska åka fram och tillbaka mellan malmö och landskrona sen ska jag hem och plugga och sen ska jag göra vid mig för jobb och sen jobba och efter jobb ska vi ut och äta på speakers med tias och lina. Så mitt horoskop passar precis in på min dag!


Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0