Torsdag hela dagen lång!

Då var klockan halv fyra på torsdagseftermiddagen igen. Det är snart dags att cykla ner till jobb. Är jätte hungrig men jag hinner inte äta nu så jag får ta med mig maten till jobb. Har pluggat lite idag och sen har jag betalat mina räkningar. Och om jag har räknat rätt har jag iaf 2000:- till Ullared på lördag. Om vi nu kommer dit det vill säga.
Ska se om jag kan hitta mig en ny jacka och nya vinterskor kanske någon julklapp också om jag letar lite noga :)
Uch, nu börjar den mysigaste men jobbigaste månaden på året. December/pengar-siprar-mellan-fingrarna månaden. Mycket som ska göras och man ska fara hit och dit, jobba ska man också göra och sen ska vi hålla i nyår. Det är en rolig månad men som sagt mycket att göra.
Efter jobb idag ska jag träffa Hanna :) Vi ska ta oss en lite promenad. Var längesedan vi sågs nu, för längesedan! Pratade med Helena idag också. Glömde bort att vi egentligen skulle ha träffats som igår, men jag glömde helt bort det. Har aldeles för mycket i huvudet nu känns det som. Aja..
Nä, nnu ska jag försöka cykla till jobb!

Ha en fin torsdagskväll :)

Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0