Träningsdag nummer 2!

Jag säger bara TRÄÄÄÄNINGSVÄRK!!! Uch tvi och bläää! Har jävligt ont i mage och armar! Men men, det är bara att ta sig i kragen på på´t igen. Eller idag står det powerwalk på schemat. Vet ej hur långt det blir än men en bit ska det iaf bli. Efter att jag har varit ute ska jag göra frukost och sen baka för sen ska jag hem till Malin och nu har jag kommit dit utan kakor för många gånger så nu får jag se till att baka igen! sen ikväll kommer Filip :) MYYYS! Ska dock tvätta ikväll, men men, man måste jue!
Nää nu ska jag ut och gå som sagt!
God morgon på er allihopa!



Jag kommer synas iaf! :P



Resultat för dagen kommer senare!


Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0