Då är jag på väg hem till filip igen. Har ...

Då är jag på väg hem till filip igen. Har varit en rolig och slapp dag med kompisar. Först var jag in om malin och drack kaffe och snacka skit. Sen tog vi barnvagnen och cornelia ut på en lång promenad genom häljarp. Det var ju fint väder så det var mysigt. Efter det blev det tåget in till malmö. Jessica hämtade upp mig på centralen och vi åkte till willys för att handla mat. Skulle bli soppa men blev lite utav en gryta istället. Haha. Men gott var det. Sen blev det en massa skitsnack och skratt. Var kul att träffa henne. Händer allt för sällan, men när vi väl träffas har vi kul iaf. Nu ska jag hem och mysa med hjärtat. Imorgon blir det först att träffa mormor och morfar och sen hem till filip igen och plugga tills han kommer hem från jobbet. :-)


Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0