Då är man på jobb igen. Har varit här i sn...

Då är man på jobb igen. Har varit här i snart tre timmar i och för sig. Börjar bli ganska trött på detta nu faktiskt. Bara städa, städa, städa hela tiden. Det är inte så roligt som det låter;-) haha. Men men det är pengar. Det är det man får tänka hela tiden! Pengar pengar pengar. Och sen kommer filip och vi ska äta taco. Det gillas. Sen är det bara myskväll som står på schemat. Mysigt. Bara han och jag. Det var ett tag sedan det bara var jag och han en kväll på helgen. Annars har vi bara varit sociala med vänner. Vilket också är jävligt trevligt. Men att umgås bara han och jag behövs! Nä, nu ska jag återgå till att städa i källaren. Fortsatt trevlig helg på er alla:-)


Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0