Då var det helg igen. Jag firar mina för...

Då var det helg igen. Jag firar mina första helgtimmar på jobb. Inte det roligaste men det är pengar det också. Sen ska jag bara hem till selma som jag är lite orolig för. Hon bara sover och äter inte, dricker inte, går inte på lådan. Hoppas det snart blir bättre med henne. Är det inte bättre imorgon så får jag ju ringa till veterinären. Suck. Aja. Imorgon ska jag hem till hjärtat. På kvällen kommer malin och pierre och dricker vin och snackar skit. Söndag är det funky kidz igen:-) så helgen är uppbokad. Kul är ju det. Sen hela nästa vecka blir det förskolan. Längtar! Nä, dags att jobba!


Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0