"Godmorgon världen, vilken underbar dag. S...

dsc00973 (MMS)

"Godmorgon världen, vilken underbar dag. Säg vart går färden, vart reser vi idag". Har haft en lugn morgon med kaffe, macka, fil och dags tidningen. Tända ljus och bara allmänt lugn stämning. Det är något speciellt med att vara hemma. Även om jag trivs med att vara hemma hos filip eller hemma hos mamma och pappa så är detta mitt och jag har själv gjort det hemtrevligt i min lägenhet. Jag tycker om min lägenhet. Den dagen jag ska lämna denna kommer många tårar att falla kan jag tala om. Idag ska jag äntligen flytta in alla mina saker till klädkammaren igen. Äntligen! Sen ska jag plugga lite, lämna cammis nyckel och sen jobba. Imorgon ska jag träffa monica och skriva på arbetet. Och på kvällen blir det in till häljarp igen. Ska träffa malin och sova hos filip:-) nu ska jag först slå en pling till malin. Underbar känsla:-) äntligen är det min tur!


Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0