Kvällen har fallit över landskrona och fil...

dsc00878 (MMS)

Kvällen har fallit över landskrona och filip står i köket. I mitt kök och gör mat. Haha. Det är ganska ovanligt och det kryper lite i kroppen men samtidigt är det ganska skönt att det inte är jag som gör maten. Haha men där kommer lite ljud från köket som verkar lite osäkra. Och jag som precis har rengjort köket! Aja, det går säkert bra. Idag har jag tvättat, gjort vid i garderoben, rensat bland kläderna och städat hela lägenheten:-D sen kom filip under tiden jag städa och sen åkte vi till netto och jag har handlat hem lite mat till kylskåpet. Nu väntar jag på att maten ska bli klar och sen är det mys i soffan som gäller! Angående bilden på selma i mitt knä så ville jag bara säga att hon har fått för sig att mysa hela tiden sedan hennes operationen. Haha sätter jag mig i hallen för att läsa posten så kommer hon upp i mitt knä. Haha min lilla bebis!


Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0