Målare på väg!

Godmorgon sverige. Uppe med tuppen idag. Håller på att tvätta och sen när målaren har varit här så ska jag även städa. Här ska putsas och dammsugas och tvätta golven och kanske jag till och med ger mig på min garderob. På torsdag ska jag och mamma köra iväg och hämta färg till min klädkammare så i helgen ska jag även försöka börja måla där inne :) Kul!! Annars blir det sexparty på lördag, hem till Malin på fredag kanske och söndag blir funky kidz. :) Lördag ska jag även försöka hinna med att åka in om Helena innan jag ska till Jessicas och hennes kompis sexparty. Fullspäckad helg igen. Men det har faktiskt lugnat ner sig ganska mycket :) Jag jobbar inte hela tiden för jag har lärt mig att säga NEJ! :D Visst är det bra? :)
Nu blev även kaffet klart :) GOTT! Sitter här nu och med kaffe och tidningen i högsta hugg! I do like!
Många funderingar har snurrat runt i huvudet den senaste tiden men det påverkar inget känner jag nu :) Jag trivs som det är nu :)
Nää, nu tycker jag att målaren får ta sig hit så jag kan få vara i fred denna fina morgon!!!


Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0