Mitt hjärta står i köket och jag ligger i ...

Mitt hjärta står i köket och jag ligger i sängen med värsta mensvärken ever! Men mitt hjärta är så snäll och gör maten själv idag! Jag decka totalt innan. Vaknade senare och frågade filip vad klockan var. Så sa jag att vi kunde börja med maten om en timme typ men då hade han redan börjat! :-) det är min pojkvän det och jag tycker om han mycket mer än han vet. Helgen har varit allmänt lugnt kanske. I fredags var vi hos malin, lördags hos mina föräldrar och åt och drack gott. Idag har vi inte gjort ett skit. Vilket har varit jävligt skönt! Eftersom jag inte mått så bra då. Men nu mår jag betydligt bättre och ska med mamma och johanna på bio i lund:-) ska bli mysigt! Speciellt att det bara är jag mamma och syster och för att vi ska kolla bio i lund:-) i do like! Sen ska jag hem till hjärtat ikväll igen och sova hos han:-) imorgon ska jag plugga hemma hos han och sen ska vi iväg och handla lite:-)


Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0