Ny vecka och löning :)

Då var det ny vecka. Har fått sovmorgon idag :) Fast vaknade först av Filips tusen alarm halv sex och dem ringde fram till tio i sex. Liiiite irriterande var det faktiskt :P Men men, jag fick iaf gå och lägga mig igen. Fick bara snabbt gå ner och rensa ut den tvätt som en kan torktumlas. Nu sitter jag hemma hos Filip och tar det lugnt i väntan på att Malin ska höra av sig. Ska hem till henne och ta en kaffe eller två snart och efter det ska jag hem till Jessica :) Sen ska jag hit igen och mysa med Filip :) I DO LIKE!
Igår blev det god middag med Filips föräldrar och sen sjukt god efterrätt med smält toblerone och frukt! Blev två glas rött vin också. Jag börjar faktiskt gilla rött vin också :) I DO LIKE! :P haha.

Nää, nu ska jag betala räkningarna :S ojoj!

Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0