onsdagskvällen!

Idag har det inte riktigt blivit som planerat. Först var det förskolan i Hjärup, observerade. Sen tåget till Landskrona, cyklade till Sandvångens Blommor och sen hem till farmor och farfar för att gratulera farfar. Efter det skulle jag egentligen till lasarettet men så blev inte fallet så jag fick ju cykla hem till Selma istället. Så här har jag varit halva dagen, eller ja, i tre timmar. Nu ska jag snart hoppa på 220 bussen för att åka ner i stan och fika med Cammi. Efter det ska jag kolla på Gray´s Anatomy såklart :P Efter det blir det SOOOOOOOVAA!! Sov jävligt dåligt i natt. Blev så jädrans varmt här hemma. Fattar inte varför Landskronahem ska elda så jävla mycket för just nu? 25 grader om inte mer har jag i min lägenhet. As jobbigt!
Tviii vad trött jag är nu igen. Nyss när jag pratade med Cammi var jag pigg, tog en power nap innan men nu är jag fan svin trött igen! Suck! nääää, dags att rycka upp sig!
Trevlig kväll gott folk!


Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0