Sega veckan...

Förra veckan sa jag att tiden går så jävla fort.. Men denna veckan går allt utom fort. Fan den tar akdrig slut ju! Tjugo minuter på jobb tog TIMMAR kändes det som. Dessutom fick man jobba över 30 minuter. Men dem jävla 30 minutrarna gick fort. Hum, konstigt!
Idag blir det bara godis och tv tittande. Borde egentligen måla klart inne i klädkammaren, men får se om jag gör det sen. Idag är ingen bra dag. Trött och jävligt seg. Kanske är det så för att jag vet att jag ska jobba sex timmar imorgon igen. Men efter dem sex timmarna ska jag träffa hjärtat! Den enda jag längtar till under denna helgen, och så längtar jag till Funky Kidz såklart men längtar mest efter Filip.
Nää, jag är på pms humör! Eller rättare sagt menshumör. Jävla skit vecka/helg!
Kanske tur att jag ska stanna hemma denna helgen! Mitt humör är ju inte det bästa!


Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0