Sitter på jobbet och har sjukt tråkigt. ...

Sitter på jobbet och har sjukt tråkigt. Vill bara hem. Och jag har tre dagar kvar här denna veckan. Jag är inte jätte sugen på det kan jag ju tala om. Men men tänk pengar sofhie tänk pengar! Direkt efter jobb ska jag cykla så in i helvetet hem igen. Får ju inte missa allt för mycket på gray's anatomy haha. Sen i natt ska jag nog måla klädkammaren och imorgon bitti ska jag tvätta och sen efter det sova och sen jobba. Suck! Fredag ska jag måla andra lageret på väggarna och hyllorna. Förhoppningsvis! Jag är trött nu! Aha lördag ska jag träffa hjärtat efter jobb. Ska bli en lugn lördag om jag får bestämma!


Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0