Veckan är verkligen fullbokad.

Det är kallt ute och det ser ut att redan börja bli mörkt. Och jag gillar det faktiskt. Just idag gillar jag det. Visst, jag tycker bättre om höstdagarna då solen står på. Träden blir så fina då. Men idag gillar jag att väderet är sådär. Såg precis Gray´s Anatomy, gamla avsnitt då. Och det fick mig att tänka på rädslor. Vissa är rädda för så mycket. Rädda för att misslyckas, lyckas. Rädda för känslor, eller att inte ha några känslor. Rädda för att falla för någon eller inte falla för någon. Rädda för att gå vidare. Rädda för allt. Rädda för att inse fakta. Många rädslor. Sjukt ändå, eller hur?

Hum... Iaf idag har jag varit med Selma hos veterinären igen. Stygnen är borta och kragen är borta. Om hon är glad att kragen har åkt? Jaaaa då. Haha. Idag står inget speciellt på schemat. Bara ta det lugnt och så. Imorgon ska jag upp tidigt och jobba. Efter det ska jag till Malmö och fika med Helena och efter det ska jag till jobb igen och sitta på ett möte tydligen. Inte jätte pepp till det men ja, det ska ju också göras. Hela veckan består av jobb. Tisdag, onsdag, torsdag, fredag, lördag och söndag. Suck. Men ska inte jobba så länge om dagarna så det är ju ganska lugnt :)

Min vecka ser ut såhär:

Måndag: Förskolan men Monica, veterinären med Selma, hämta färg till klädkammaren.
Tisdag: Jobba 7-12, åka till Malmö 12.20 för att träffa Helena, möte på Fysiken 18-19.30
Onsdag: Träffa Monica på skolan 10, åker från skolan 15.10 till jobb för att jobba mellan 16-21
Torsdag: Jobba 16-21
Fredag: Jobba 7-12
Lördag: Jobba 8.30-15
Söndag: Funky Kidz 11-11.40

Så denna veckan är ändå relativt lugn jämfört med mina veckor under sommaren :) På onsdag ska jag och Monica gå till Syo-konsulten och fråga om sommarkurser. Jag vill ju gå specialpedagogik också. Så ska prata lite om det hade jag tänkt, eller fråga om den finns som sommarkurs. HOPPAS HOPPAS!! I så fall slipper jag gå det sen kanske :P Eller det lär jag nog få göra ändå. För att bli Sepcialpedagog tror jag man måste gå lite mer än en kurs :P
Nä nu ska jag softa lite och om en timme ska jag och pappa köra och hämta färgen.
Trevlig dag på er alla :)

Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0