22 bast nu kan man ju säga :S

Då blev man 22 år idag. Suck. Inte så jätte kul måste jag ju påstå. Jag tycker inte om att fylla år längre. haha. Hade iaf kalas igår. Gick smärtfritt faktiskt och när alla gäster hade gått bjöd mamma och pappa på pizza :) GOTT! Blev lite vin på det också och när dem hade gått gotta jag och Filip oss på Asti :) Och jag träna koregrafi. För idag ahde jag även premiär på Funky Kidz 2-3 åringarna. Och det gick faktiskt väldigt bra :) Eller jaa jag glömde lite koregrafi men det är ju bara till att inte visa det och bara köra på och barnen verkade ha jävligt skoj iaf. Så det är ju positivt! Sen efter det så följde jag med mamma o pappa och rösta. Första gången jag gör det, hann inte fylla 18 innan röstningen förra gången. Men men sånt är livet. Nu ska jag hoppa in i duschen och sen packa för jag ska hem till Filip idag är det tänkt!

Trevlig söndag på er, det ska jag ha för som sagt, jag fyller ju år idag :S Eller?

Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0