Aldrig mer kalas? !

klockan är halv tolv. Och jag är äntligen färdig för sängen. Idag har jag bakat en massa, städat sen har jag även hämtat dukar, extra skedar, min servis, kaffe kanna och servetter hos mamma och pappa. Efter att jag blev klar med städningen här hemma typ vid halv elva så började jag träna koregrafi. Japp nu vet jag om att allt kommer gå snett rent ut sagt. Där är en låt som kommer gå åt helvete kan jag ju tala om. Men det är bara att vara trevlig och få barnen och föräldrarna att känna sig trygga och att de har roligt så ska det lösa sig. Visst? Snälla säg att det är sååå!
Har jätte ont i magen nu. Förstår inte riktigt heller varför jag tackade ja till att jobba imorgon trots att jag ska ha kalas imorgon. Sååå jävla dumt! Men men, fina pengar antar jag. Men däremot fick jag ringa och tacka nej till att jobba onsdag och torsdag på förskolan. :S Inte alls kul men skolan får gå före nu. Har varit aningen svårstartad nu när skolan börja men nästa vecka ska jag se till att skärpa till mig igen. Så nästa vecka blir det bara jobb måndag eftermiddag, torsdag eftermiddag, lördag hela dagen och söndag ett pass (FK). Skola tisdag och onsdag. Jag och mamma ska iväg och handla cykel till mig på onsdag efter skolan och under veckan ska jag även försöka hämta färgen till klädkammaren plus att jag ska ner och beställa renovering till toaletten :) Det blev en fullspäckad vecka trots att jag tog bort två dagars jobb på förskolan.. huumm.. haha Sen är det väl förhoppningsvis bara skolan och mina vanliga torsdagar att bekymra sig över...

Måndag: Jobba 16-21
Tisdag: Skola
Onsdag: Skola till tolv, sen handla cykel
Torsdag: Jobba 16-21
Fredag: Ledig (?) inte säker på det där.
Lördag: Jobba 8.40-15
Söndag: Ett pass med Funky Kidz-barnen, 11-11.40

Är nog inte så mycket egentligen men känns bara så mycket. haha jag är bara för trött nu.
God natt gott folk, eller när ni kommer hem kanske det är morgon :)


Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0