Bakkväll

dsc00816 (MMS)

Jag har haft söndagsångest hela dagen nästan. Inte alltid som jag bara är hemma och inte gör ett skit på en hel dag. Så det har varit lite ledsamt och sjukt tråkigt. Men jag måste vänja mig vid att ta det lugnt och vara lite själv igen. Men tro mig det var SKIT JOBBIGT!!! Aja, sen nu på kvällen tog jag mig i kragen och började baka muffins till mig och malin imorgon. Blåbär och hallonmuffins igen. Jag har gjort glasyren igen. Haha denna gången gjorde jag den jätte röd känns det som :P Skickar in en bild på muffinsen med glasyr på sen. Eller det heter väl cupcakes eller nått nu. Nu ska jag bara vänta på att dem ska bli kalla sen ska jag lägga på glasyren. Imorgon blir det till frisören och klippa och slinga håret sen efter det ska jag cykla till Häljarp till Malin, Pierre och lilla Cornelia :) Så ser början av min kommande vecka ut iaf. Nu ska jag försöka peppa mig själv att inte vara helt deprimerad idag jue..eller ja resten av kvällen!


Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0